lørdag den 30. juni 2012

Besøg hos Marianne Folling fra 'Staudebedet'...

Marianne har en skøn have.
Med masser af indretnings ideer, til min indre 'ide bank'
Haven er både planlagt og uhøjtidelig på samme tid,
hvilket jeg syntes er meget inspirerende..
Jeg er fascineret af både symmetri og det vilde look.
Hvilket ofte konflikter i hoved på mig... 
...smiler...
Men se lige denne mini allé, 
med ens træet og lige linjer  
og så de skønne stauder der får lov at have deres 
'vilde liv'
Nu kommer der billeder af.
 Misteleten i æbletræerne, og stilben fra drivhuset der før husede Mariannes planteskole..
Tak for et dejligt kik i haven og for alle de ideer jeg nu har fået.
Og din Honningen smager skønt!

knuz

4 kommentarer:

  1. Uha Det ser skønt ud :O) Og sikke de ideer man får når man har været på besøg i andres haver...både godt og skidt :D

    SvarSlet
  2. Ja, somHavenarkomanen siger: godt, fordi det er skønt at blive inspireret og indtænke ideerne i egen have. Skidt, fordi det koster. Både tid, penge, energi og så for mit vedkommende i diskussioner med min sambo.

    Nå, men jeg har erkendt at min have på ca. 500 m2 jo begrænser udfoldelserne. Og så er det godt at kunne besøge andres både IRL, og her på bloggen.
    Tak for turen Pernille

    SvarSlet
  3. Hej Pernille.Som de andre siger så er det dejligt og inspirerende at se andre haver.og denne have ser da helt skøn ud.Har selv været på havebesøg
    i dag hos Lisbeth(Contryliv)Se mit nye indlæg.Dejlig have,og vejret var da helt perfekt.God aften Jette

    SvarSlet
  4. Super med inspirationen, har selv været inde forbi hendes hjemmeside nogle gange. Kan kun anbefale det. Hun har de skønneste bed opskrifter.
    Hilsen Susanne

    SvarSlet

TAK...
Det er altid dejligt med en kommentar på mine indlæg.
Forhåbentlig skrives vi ved.
KNUZ