søndag den 18. marts 2012

Holder modet oppe...

ALT er bare så grimt i denne del af haven, men jeg holder modet oppe 
og tager nogle vigtige beslutninger...
..affinder mig med de ting jeg ikke kan ændre og finder mod til de ting jeg kan..
Mit drivhus er væk, og soklen er 130 cm dyb og fuld af fugt og svamp. 
Det er ikke altid tingene går som man gerne vil, NU er det besluttet at soklen skal væk, 
den holder på vandet i det hjørne af haven og jeg syntes ikke jeg 'gider' den mere.... 

 Jeg fik nogle gl. vinduer, som jeg også overvejede at lave mistbænk ud af, 
men de sidder nu i den ene halvdel af den gl. garage. 
Vi har delt den gl. garage på midten, så den ende hvor 'porten' sidder, har vi cykler. 
I den anden ende som er på billedet her, har jeg nu mit skønne have skur, vi har sat hylder op foran vinduerne til alle mine små spirer, potter og keramik...

Her er det stykke have jeg har planer om at lave færdigt dette forår/sommer...
Lige nu er der rodet, men jeg har nogle gode planer, så må vi se hvor langt mine kræfter holder...

5 kommentarer:

  1. Hej :0)

    Hvad er det nu man siger...Det skal være skidt for at det kan blive godt :0)...med dine kreative evner skal det nok blive godt igen :0)

    Kh Marlene

    SvarSlet
  2. TAK Marlene.. det var dejligt med lidt opmuntring, smiler.. men det var svært at holde humøret med sådan et kik i regnvejr, fik ryddet lidt op imellem bygerne i dag... god søndag... fru.leger (Pernille)

    SvarSlet
  3. Jeg tror ikke, at der er mange haver, der er kønne på denne årstid ;-)

    Brugte du det dybe fundament til frostfri opbevaring eller?

    Vi har overvejet det til vores kommende væksthus, men det er måske ikke nogen god ide?

    Kh

    Gitte

    SvarSlet
  4. Hej Gitte. Jeg kender mange der har held med at have frostfri opbevaring under drivhuset...MEN undersøg jordforholdene først.. for selvom vores grund er højere end naboens så havde vi næsten konstant 50-70 cm vand i 'kælderen'. så derfor kom der råd og svamp under gulvbrædderne, og der var ingenting der kunne trives i drivhuset, selv soklen som den står nu, er helt svampe beklædt.. så tjek forholdene der hvor det skal stå, så undgår du tilsvarende ærgrelser... hel og lykke med projektet... fru.leger

    SvarSlet
  5. Ikke alt er grimt der, du har et lækkert hegn af lærkestolper. Det kan jeg godt lide!!

    SvarSlet

TAK...
Det er altid dejligt med en kommentar på mine indlæg.
Forhåbentlig skrives vi ved.
KNUZ